Friday 13 January 2012

Bayi Dicampak dari Tingkat 17 [V.I.D.E.O]

Jangan Buang Kami Ibu..Ayah..

Tergamak kau tinggalkan aku kesepian,
Engkaulah yang melahirkan..
Hanya mampu berserah,
Dengan rintihan tangisan..

Mengapa kau tak punya perasaan kasih sayang,
Di manakah hati mulia...

Adakah aku menjadi beban dalam hidupmu,
Wahai Ibu.. Wahai Ayah..
Aku keseorangan,
Hanya ditemani rumput, tanah, lumpur, sampah, di sekeliling ku..
Adakalanya anjing menjenguk aku,
Apa dosaku.. !!!




Kejadian ni aku tak tahulah bila ianya berlaku. Time aku godek-godek 'Encik Google' tadi, tiba-tiba aku terjumpa photo Baby comel yang malang ni. Menitis air mata jantan aku :,( .. Kat bawah ni aku ada sediakan sekelip video untuk tatapan bersama. Korang tengoklah dulu. Aku nak pergi nanges puas-puas jap.. 


Ya Allah Ya Tuhan Kami !! Kau jagalah akidah kami. Kau jagalah akhlak kami. Kau selamatkanlah kami dan saudara-saudara kami dari perbuatan keji lagi terkutuk seperti ini. Hanya kepada-Mu kami memohon bantuan. Amin. Amin. Amin. Ya Robbal 'Alamin.. 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...