Saturday 7 January 2012

BMW Latest Model.. Perghh!! So Awesome!!

Selamat datang aku ucapkan kepada BMW Fans semua ke blog aku yang tak seberapa ni. Apa yang ingin aku kongsikan pada hari ini ialah berkenaan model-model terbaru keluaran BMW yang aku rasakan belum dijual kat pasaran Malaysia kita. Hasil dari kajian aku sebentar tadi, menjumpailah oleh aku beberapa keping gambar yang menarik serta menakjubkan untuk digilai. Agak-agak korang,bilalah aku boleh pakai kete macam ni ek?? Esok kot?? HopeHopeHope

1-BMW i8 Hybrid 

Model : BMW i8 Hybrid Efficient Dynamics Concept
Keupayaan : 220 kuasa kuda berserta 3 silinder enjin & Sistem Pemanduan Elektrik
Pecutan : 100 Km/J dalam masa 4.8 saat
Jarak Perjalanan : 35 Km untuk bateri caj penuh
Di pasaran : 2013






2-BMW i3 Hybrid


Model : BMW i3 Hybrid Mega City Vehicle
Keupayaan Enjin: 150 kuasa kuda
Pecutan : 100 Km/J dalam masa 8 saat
Jarak Perjalanan : 160 Km untuk bateri caj penuh
Tempoh Caj : 6 jam
Alternatif : Ranger Extender (REx)- Enjin petrol bagi menggantikan bateri
Di pasaran : 2013








3-BMW GINA-(Geometry and functions In 'N' Adaptations)


Model : BMW GINA-(Geometry and functions In 'N' Adaptations)
Keupayaan Enjin : 560 kuasa kuda
Pecutan : 96.56 Km/J dalam masa 4.4 saat
Di pasaran : N/A










Dan akhirnya, inilah dia keluaran BMW yang paling 'latest' serta 'up to date' sekali. Tapi aku rasa, korang tak payah lah tengok sebab korang mesti tak akan mempercayai apa yang mata korang pandang nanti. Cukuplah aku seorang sahaja yang mengetahui apakah model terbaru  tersebut.

4-BMW i12 BagHall

Haa.. tulaa.. Degil sangat. Tadi aku dah pesan jangan tengok korang nak tengok jugak. Sekarang, mesti korang tak percaya kan?? Hahaha. Jangan marah. Aku gurau je. Papepun, thanx for watching =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...