Saturday, 11 February 2012

Karya Sukan | Bila Ahli 'Wrestling' Minta Kerusi [ V.I.D.E.O ]

Extreme Bai..


Setiap kali ditayangkan WWE, pasti kedai-kedai kopi akan dipenuhi peminatnya daripada pelbagai lapisan. Nak tengok kat rumah, orang rumah pulak tak minat. So, lepak kat kedai mamak la lagi best. Ada yang mengatakan bahawa mereka yang beraksi dalam arena wrestling ni hanyalah berlakon semata-mata. Hentakkan kaki lebih kuat dari penumbuk yang singgah di kepala lawan. Bagi mereka yang fanatik gusti mania mesti marah bila baca post aku ni. Tetapi, macamana pulak aksi yang siap ada luka, darah, patah.. ?? Entahlah, aku pun tak tahu sejauh mana kebenarannya. Nak taip panjang-panjang pun tak dapat duit, so korang tengoklah sendiri apa yang terjadi bila ahli gusti minta kerusi.. Layan..

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...